DUDA VARALICA

Fuj! Diže mi se želudac od ovoga. Mama, tata ne gurajte mi ovo više u usta. Niti tu veliku u obliku medeka niti tu malu s bubamarom. Ne želim dudu. Hoću samo onu dudu iz koje curi hrana. Nisam glupa! Kad povučem nekoliko puta ništa iz nje ne izlazi. Ne moram vući cijeli dan da bih to shvatila. Kad mi dosadi hrana možda se odlučim za tu gumu a do tada molim mliječni obrok.


Mama, znam da si pretražila pola Zagreba da mi nađeš dudu kakvu ima bratić Leon jer ti se njegova baš svidjela kad je došao iz Švedske no on je velik. Kada ću ja imati 7 mjeseci možda će mi se svidjeti. Sada je samo pospremi na sigurno, što dalje od mojih ustiju. Ok, možete mi je stavit u usta kad zaspim, ali samo jednom radi potreba slikanja.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

VOŽNJA U JAJETU - Mamin post