VOŽNJA U JAJETU - Mamin post

Evo nas ponovni u šetnjici 🤗 Iznimno je toplo pa nastojimo što više vremena provesti na otvorenom. Korina se vozi u jajetu  jer mi je nekako još uvijek premala za onaj treći dio od kolica (3u1) a kada leži u košari ništa ne vidi. Sad je u fazi da sve voli promatrati ako već ne uspije dohvatiti ručicama.

Neki prakticiraju da dijete spava i puno vremena provodi u "jajetu" a ja sam se osjećala jako nervozno kada bi ju kao manju stavljala u njega jer mi ne djeluje udobno pa smo ga koristili isključivo za vrijeme vožnje. Svatko zna kako je najbolje za njegovo dijete pa neka tako i radi. Sad nam jaje posluži za kraće šetnje pa mi je super to što može ovako funkcionirati u sklopu kolica. Korina je sad već velika veba i uskoro će 6 mjeseci pa sam i ja opuštenija prilikom donošenja odluka 🤓




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

MOJE PRVE IGRAČKE