KAŠICE

Svatko ima svoju teoriju i svoje savjete. Valja, ne valja. Treba ili ne treba. Ne znam niti ja niti mama koga da više slušamo i onda smo došli do zaključka da ću ja isprobati svašta pa što odgovara to papam. 

Mama je bila uspješna sportašica, dakle u odlučnoj fizičkoja formi, a kao beba je jela - pazite sad ovo - čokolino i varivo kao i svi ostali ukućani. Znači baka je spremila kelj (začinjen i posoljen) i za mamu odvojila malo krumpira, kelja i mrkvice pa sve to zdreckala s vilicom i dala joj da papa. Mama je preživjela i danas nema problema s alergijama, šečerom, masnoćama i drugim suvremenim boleštinama.

Mi smo prvo probale školski - mrkvicu kuhanu samo u vodi, krumpir kuhan samo u vodi, batat kuhan samo u vodi, tikvicu kuhanu samo u vodi. Kombinacije svega navedenog u mixu i neide. Želudac mi se diže čim mi sve navedeno takne jezik. Vođeni onime što smo ranije razjasnili mama je dala rižolino s prokuhanom kruškom - Obožavam. Mrkvicu koja se izvadi iz gotove juhe - obožavam . Tri vrste žitarica od Podravke - obožavam. 

Drage mame slušajte svoj instinkt i kako mislite da je ispravno za vaše dijete tako ga hranite. Pusa.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

VOŽNJA U JAJETU - Mamin post

MOJE PRVE IGRAČKE