Malo o mojoj dohrani

Jučer je teta bila kod nas i kaže kako njezina prijateljica ima problem jer ne zna kad da uvede treći obrok. To me sjetilo kako nisam s vama podjelila svoja iskustva. Postoje mnoge teorije i svake godine dolaze novi trendovi vezani za ishranu beba. Moja mama ne prati previše trendove a savjete ne traži na fejs grupana i forumima nego pita uglavnom sestričnu, koja ima 3 prekrasne curice ili tetu koja ima Frana i Lotu, za mišljenje. Kod beba je pravilo da pravila nema i svaka beba ima svoj ritam. Neke u početku samo spavaju dok su druge, kao ja, stalno budne i nekako brže napreduju pa zahtjevaju više konkretnih obroka. Kada sam pokazala interes za hranu mama je uvela dohranu. 

Riža nam je bila temelj a povrće nisam jela jer mi je dizalo želudac. Voće volim. Danas imam 7 i pol mjeseci a prošli tjedan sam napokon shvatila da obožavam povrče ali mora biti u komadićima. Isto kao i bijela riba.Nikako kašasto. Možda roditelji zaluđeni napretkom tehnologije i ogromnom ponudom raznovrsnih sjeckalica i blendera zanemarili činjenicu da bebe ne prate trendove i da se treba vratiti početcima. Tradicionalnoj vilici ako baš treba usitniti. Na slici je moj obrok. Te komadiće ja žvačem i uživam u obroku. 

Od jučer mi mama dopušta da si sama uzimam hranu i stavljam u usta (svaki peti put kad pogodim). Baka me vidjela i čudno gledala kad sam jela batat. Kaže da moja mama i teta nisu smjele imat jednu flekicu na robici a ja izgledam ko da sam upravo bila u borbi s krumpirom. 😅  Poruka svim mama - ako beba odbija neku hranu vjerojatno je to zato što za nju još nije došlo vrijeme. Svaka beba zna najbolje 😊



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

VOŽNJA U JAJETU - Mamin post

MOJE PRVE IGRAČKE